Centrum Upowszechniania Nauki

Centrum badania marketingowe

Jak budować swoją ścieżkę kariery naukowej? Czy studiować w kraju czy w USA?...

badania marketingowe

Dzwonię do Pani/Pana - czyli badanie satysfakcji

(...) Gdy słyszymy słowo "marketing" to od razu w naszych głowach pojawia się skojarzenie - "telemarketing", a w uszach słyszymy głos natrętnej Pani, która z pewnością będzie usiłowała nam coś "wcisnąć". Tymczasem telemarketerzy coraz częściej zajmują się przeprowadzeniem różnorakich ankiet, a nie sprzedażą konkretnych produktów. Dzwonią więc do nas nie natrętni sprzedawcy, a ludzie, którzy chcą z poznać nasze zdanie na temat jakiegoś produktu lub usługi albo jakieś nasze ogólne preferencje. Przeprowadzają oni bowiem nic innego, jak badania marketingowe, które umożliwiają firmom poznanie rynku lub sprawdzenie jak ich produkt wpisuje się w potrzeby (...)

Skojarzone z tym artykułem: